Scroll ned for at se informationer til både kunder og leverandører 

Servicecentret
Åbent hverdage kl. 8-16
Mail: servicecenter@atp-ejendomme.dk
Tlf.: +45 33 36 61 91

Ring til Falck på tlf. 70 24 45 17 hvis der opstår en akut skade på en af vores ejendomme uden for Servicecentrets åbningstid.

Indmeld driftsopgaver i DaluxFM
Er du kunde, kan du melde driftsopgaver ind i det digitale system, DaluxFM.
Er du leverandør, kan du modtage og håndtere opgaver via DaluxFM.
Se hvordan du gør i disse guides:
Guide for leverandører
Guide for kunder

Sådan sender du en faktura til ATP Ejendomme
Mange økonomisystemer kan sende OIOUBL-fakturaer.
Indeholder økonomisystemet i din virksomhed ikke en elektronisk faktureringsfunktion, kan du sende fakturaer og kreditnotaer til ATP Ejendomme via en fakturaportal. Løsningen er gratis. Klik her og opret en brugerprofil.

Hav disse oplysninger korrekte, når du sender en faktura til os:

  • GLN-/EAN-nummeret er 5790002107368
  • Du kan finde det korrekte selskabsnummer (CVR) samt relevant købsordrenummer, som relaterer sig til den specifikke ejendomsadresse, som fakturaen vedrører. Indtast købsordrenummeret med bogstavet F foran de fire cifre. Du kan hente oversigten over ejendomme og F-numre her.
  • Skriv navn eller initialer på ordreafgiver her fra ATP Ejendomme; så ved vi, hvem fakturaen skal godkendes af.
  • Er opgaven tildelt din virksomhed via DaluxFM mobil-app’en, SKAL Dalux opgave-ID’et fremgå. Indtast ID-nummeret i et tomt felt i OIO-fakturaskabelonen – eller hvis din virksomhed anvender nemportal.dk-fakturaskabelonen, indtast da gerne DaluxFM ID’et i øverste varelinje.

Betalingsbetingelser er løbende måned + 30 dage. 

Bemærk at du ikke kan anvende www.virk.dk, da vi ikke er en offentlig virksomhed.  

Fakturaer, som er er tilmeldt betalingsservice, PBS eller BS+ må ikke ændres til e-fakturering.

Hvis du har spørgsmål til elektronisk fakturering, så ring til os på: 33 36 61 61 og spørg efter en medarbejder i økonomiafdelingen, eller skriv til: bogholderi@atp-ejendomme.dk